Meyrin, GE, CH
Fixed TermL’histoire de Cartier repose sur l'audace et la passion. Nous avons adopté un esprit pionnier et audacieux qui continue d’inspirer nos équipes, tous métiers confondus, de nos boutiques à nos ateliers et nos sièges sociaux depuis plus de 170 ans. Nous comptons plus de 7 500 collaborateurs de 90 nationalités différentes qui partagent un esprit indépendant et un engagement envers l’excellence, et qui ont pour ambition d’enrichir en permanence l’héritage de la maison en repoussant les limites de la créativité.
MAIN OBJECTIVE:
This position is embedded in the Client Marketing team which is based on 4 pillars: Client Relation, Client Services, Client Insights and Client Data & Knowledge.
The Client Relations coordinator will help the Director to manage the team & the client relations community. His/her role will be transversal, working very closely with team members of the Client Marketing team but also with team members of other teams such as Digital and Communication. He/her will also take part of client relations projects for the Maison.
KEY RESPONSIBILITIES:
Examples of projects: Salesforce Marketing Cloud, CRM campaign management, 1to1 strategies, Salesforce for CRCs
JOB PROFILE:
Master's degree in Business Management, Computer Sciences, Computer Engineering or related field with a proven 1/2 years’ experience in data management with International exposure, in Marketing, Client or Communication Analytical, organizational and synthesis skills
Languages:Fluent in both English & French
Skills:
En savoir plus sur la vie chez Cartier
www.careers.cartier.comRichemont possède plusieurs des plus grandes entreprises mondiales dans le domaine des produits
de luxe, avec des atouts particuliers dans les domaines de la bijouterie, des montres et des
instruments d'écriture. Cartier a rejoint le groupe en 1988.
En savoir plus sur le Groupe Richemont
Postuler »