Job Detail

Partner Manager Retail & Vending Channel

Inseriert am: 17.12.2019

Worldline [Euronext: WLN] is the European leader in the payment and transactional services industry. With innovation at the core of its DNA, Worldline’s core offerings include pan-European and domestic Commercial Acquiring for physical or online businesses, secured payment transaction processing for banks and financial institutions, as well as transactional services in e-Ticketing and for local and central public agencies. Thanks to a presence in 30+ countries, Worldline is the payment partner of choice for merchants, banks, public transport operators, government agencies and industrial companies, delivering cutting-edge digital services. Worldline’s activities are organized around three axes: Merchant Services, Financial Services including equensWorldline and Mobility & e-Transactional Services. Worldline employs circa 11,000 people worldwide, with estimated pro forma revenue of circa 2.3 billion euros on a yearly basis. worldline.com
SIX Payment Services is part of Worldline since the 30 November 2018 and offers tailor-made solutions along the entire value chain of cashless payments to financial institutions and merchants worldwide.  www.six-payment-services.com.


Im Sales Schweiz, Bereich Indirect Sales Management suchen wir eine/n Partner Manager/in für die Schweiz mit ausgeprägten Sales sowie konzeptionellen, strategischen und projektbezogenen Partner Management Kenntnissen.


 


Ihre Aufgaben



  • Verantwortlich für die Konzeption, Planung und Einführung / Umsetzung neuer und bestehender indirekter Verkaufskanäle in der ganzen Schweiz

  • Akquisition von neuen sowie Betreuung und Weiterentwicklung von bestehenden Partnerschaften im Retail & Vending Channel

  • Strategische und konzeptionelle Führung der zugeteilten Verkaufskanäle inklusive Initiierung und Festlegung der notwendigen Prozesse

  • Starkes internes und externes Stakeholder-Management und Einnehmen der Rolle als Bindeglied und Know-how Träger/in zu internen Schnittstellen und anderen Verkaufskanälen

  • Verantwortlich für die Zielerreichung sowie Kostenkontrolle im entsprechenden Bereich

  • Cross- und Upselling Potential erschliessen sowie Durchführen / Umsetzen von Partner Kampagnen 

  • Mit grosser Initiative und Eigenmotivation neuer Projekte und Ideen vorantreiben und umsetzen


 


Ihr Profil



  • Mehrjährige Erfahrung als Partner Manager/in mit Leistungsausweis sowie Erfahrung im Verkauf

  • Anerkannte höhere Fachausbildung im Verkauf (Diplom/FH/Universität)

  • Interesse am bargeldlosen Zahlungsverkehr

  • Ausgeprägte Dienstleistungs- und Kundenorientierung sowie gute analytische und konzeptionelle Fähigkeiten sowie Projektmanagement-Erfahrung

  • Termingerechte, Ziel- und Leistungsorientierte Arbeitsweise

  • Unternehmerisch denkende und gewinnende Persönlichkeit mit Verhandlungsgeschick, Durchsetzungsvermögen sowie Eigeninitiative

  • Technische Affinität

  • Führerausweis für Personenwagen

  • Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse, Französisch von Vorteil


 


SIX Payment Services AG, Hardturmstrasse 201, 8005 Zürich. Bei Fragen steht Ihnen Fredy Amrein, Human Resources, Tel. 058 399 47 19 zur Verfügung.


Shared values


The 11’000 men and women of Worldline – SIX Payment Services are all different but share the same values. You can see it in the way we behave. We are curious and humble – we are learning every day, we keep things simple and everyone engaged. In our fast-moving industry, we are adaptable and life-long learners. Everyone demonstrates the same dedication to quality and efficiency. We have an entrepreneurial spirit and sense of service. And above all, we never turn our back on a challenge. These values nurture a dynamic and innovative team where everyone can develop and grow.


 


Your Application


If you wish to apply for this position, please click below to complete our online application form and attach your CV in either Word, rtf or text format. Atos does not discriminate on the basis of race, religion, colour, sex, age, disability or sexual orientation. All recruitment decisions are based solely on qualifications, skills, knowledge and experience and relevant business requirements. We are committed to making reasonable adjustments to the applications process for people with disabilities.

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