Job Detail

Stagiaire Contrôle de Gestion

Inseriert am: 14.08.2019

Hotel or Entity Accor Switzerland




City


Crissier


State


Vaud


Region/Country


Switzerland 

Accor is a world-leading travel & lifestyle group and digital innovator offering unique experiences in more than 4,500 hotels, resorts and residences across 100 different countries.

We have an unrivaled portfolio of international hotel brands, spanning the entire spectrum, from luxury to economy. Our portfolio includes such legendary properties as The Raffles Singapore and The Savoy in London.

Accor has been providing outstanding experiences for more than 50 years.

The Group has successfully expanded its range of services, becoming the leader in luxury private residence rental with more than 10,000 stunning properties around the world. Accor is also active in providing concierge services, co-working spaces, world class dining experiences, events management and a variety


Contract























Job Level

Trainee 6

Training
Fixed-term contract: Yes
Duration of fixed-term contract (in months): 6
Status Full Time
Anticipated Start Date 01-08-2019

Le contrat recherché pour cette offre est un stage.


Contact




CANUTO Béatrice


beatrice.canuto@accor.com




+41216372473


Skills




Level of Education


Vocational education


Areas of study


Economy, Finance, Accounting


Professional experiences


1 to 2 years


Languages essential


French

German


Essential and optional requirements


Formation en contrôle de gestion ou gestion comptable et financière.
Allemand et Français parlé courant nécessaire. A l’aise avec les chiffres, très rigoureux(se) et organisé(e).
Très à l’aise avec Excel, Powerpoint, maîtrise des macros serait un plus.












Key tasks

Assistance à la gestion administrative et financière des achats Suisse.
Travaux d’administration sur la base de données de référence.
Travaux d’étude sur les chiffres clés du service.
Construction ou amélioration d’outil de suivi, Réalisation de présentations pour la Direction Achats.
Participation à la réflexion sur des améliorations possibles de l’organisation administrative de suivi.
Participation à la conception et à la mise en place de nouveaux outils
Aide à la gestion du département
Apply to this vacancy

Details