Customer Service Associate
Job Overview
TE Connectivity's Customer Service Teams interact with customers, company sales and/or service representatives to handle a variety of pre-sales or post-sales service functions. They take and process transactions via phone, internet and correspondence from customers and representatives and respond to inquiries about TE’s products or services. They may promote and sell our company's products or services as well as investigate and resolve customer complaints. A key area of focus is to develop strong business relationships via TE's Extraordinary Customer Experience strategy.
Responsibilities & Qualifications
Wir sind der weltweit führende Hersteller von elektronischen und elektrischen Verbindungssystemen. Unsere Kunden bedienen wir in den globalen Märkten der Computer- und Telekommunikationsindustrie, der Luft- und Raumfahrt, der Hausgeräte- und Automobilindustrie. In der Schweiz sind wir mit 8 Standorten und insgesamt ca. 900 Mitarbeitenden vertreten.
Für unsere Niederlassung in Rotkreuz suchen wir per sofort oder nach Vereinbarung
Was sind Ihre Aufgaben?
Was bringen Sie mit?
Was können Sie erwarten?
Sind Sie bereit, sich einer neuen Herausforderung zu stellen? Dann freuen wir uns auf Ihre vollständige Bewerbungsunterlagen. Für weitere Auskünfte stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.
Competencies
Rotkreuz, ZG, CH, 6343
Alternative Locations: Travel: Less than 10%Requisition ID: 32436
Job Segment:ERP, Supply, SAP, Pre-Sales, Customer Service, Technology, Operations, Sales